Wednesday, October 8, 2008

manusia sengal

di kiri dan kanan aku

penuh dengan manusia

jahiliah setan bangsat bangang bodoh!

aku rimas

dengan manusia yang tak ada otak

kemungkinan..

otak mereka tidak berfungsi dengan bagus



lagi..

hipokrit adalah sejenis perangai yang sering aku temui

sakit mata melihat

penat lagi mulut mengutuk

dosa lagi berlipat ganda aku dapat

tolonglah.. aku penat



lagi..

manusia yang cetek IQ

aku pun cetek jugak

tapi masih kenal antara betul atau salah

mereka menuduh tanpa sebarang bukti

mereka bergantung kepada orang yang menjatuhkan mereka

mereka bodoh!

mereka tidak berfikir panjang

mereka pandai sebenarnya

tapi sengaja di perbodohkan

bodohnya!

kesian aku melihat mereka hidup seperti itu



lagi..

sombong amat sinonim dengan hidung mancung

ala ala hidung hindustan gitu

pelik? apa motif mereka mengekalkan bodoh sombong tu

mungkin boleh bawa ke kubur

mana tau..

bukan apa..

hidup kat dunia hanya sementara sahaja

chill lah.. bak kata pipikulasi

hati dan mata aku meluat melihat mereka

terasa juga mau muntah

sombong bodoh betul!



lagi..

dah dah lah tu




No comments: